Contaminació material i immaterial: origen i solucions

Ángel Morales Rubio presentà la ponència “Contaminació material i immaterial: origen i solucions” en la 4a Edició de la Universitat de Primavera d’Alzira amb el títol: PRESENT I FUTUR DE LES TECNOLOGIES VERDES.

En aquesta edició s’aborda el present i futur de les “tecnologies verdes”, enteses com les aplicacions dels coneixements adquirits en diferents disciplines per a millorar la sostenibilitat de productes i processos productius, dins d’un enfocament d’economia circular, i amb la fi última de protegir, conservar i recuperar el medi ambient i els seus recursos. Energies netes i renovables, vehicles elèctrics, envasos biodegradables, agricultura i ramaderia sostenible, o recuperació de sòls i masses d’aigua, són alguns dels temes que es tractaran en 9 conferències impartides per investigadors pertanyents a 3 Departaments i 5 Instituts d’Investigació de la Universitat de València, a més del director d’una empresa tecnològica, que col·labora en projectes amb investigadors de la Universitat. Les conferències estan dirigides a docents, professionals, estudiants i ciutadania en general, per la qual cosa tindran un enfocament divulgatiu, a l’una que rigorós.

La ponència “Contaminació material i immaterial: origen i solucions” tracta d’explicar els problemes mediambientals de la contaminació atmosfèrica, de l’aigua i la més desconeguda la contaminació causada per la llum artificial nocturna.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Xarrada i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 4 12 ?